Privacy

Wij hechten waarde aan privacy en gaan zorgvuldig om met persoonlijke gegevens.

Bij aanvang van onze dienstverlening voor cliënten wordt er een persoonlijk dossier gemaakt. Dit dossier bevat informatie zoals persoonlijke gegevens, de hulpvraag, het hulpverleningsplan, documenten door cliënt aangeleverd en correspondentie met andere hulpverleners. Het dossier bevat ook financiële gegevens zoals de verzonden facturen, bankrekeningnummers etc.

Onze hulpverleners hebben geheimhoudingsplicht. Alleen bevoegde personen hebben toegang tot een dossier. Informatie van of aan derden wordt enkel met toestemming van cliënt verstrekt of opgevraagd.

In onze privacyverklaring staat meer informatie over gegevens, beschermingsmaatregelen, bewaartermijnen, recht op inzage en vergetelheid.

Bijzondere privacy gevoeligheid

In gevallen van bijzondere privacy gevoeligheid, hanteren wij een embargo of glazen huis regeling. Informeer hiernaar (indien van toepassing) bij uw aanmelding.

Klachten

Het kan voorkomen dat je tijdens de hulpverlening ergens ontevreden over bent. Wij vinden het belangrijk dat je dit bespreekbaar maakt, bij voorkeur rechtstreeks met de betrokken medewerker. Op die manier kunnen we samen tot een passende oplossing komen en voorkomen dat het probleem groter wordt.

Als een gesprek met de betrokken medewerker niet tot het gewenste resultaat leidt, is er de mogelijkheid om een formele klacht in te dienen. In ons klachtreglement staat stap voor stap uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat. Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig. 

0
    0
    Uw winkelwagen is leegTerug naar winkel

    Quickscan

    Wat is jouw favoriete game?